Äntligen lite tid över :)

hejhopp! Jag har äntligen lite tid över så jag kan blogga... Jag har avsatt en halvtimme till att blogga, så kl 14 måste jag fortsätta med allt annat..
Idag missade jag skolan. Så jävla klantigt.. Jag ställde klockan på 8.30 (det den alltid står på).. men det var bara ett fel. Idag började vi inte 10 som vanligt.. vi började klockan 8... smartass..

Men ah.. var endå bara en kemilektion, och jag har endå inte fått hem boken än.. så hade inte kunnat göra några uppgifter.. men suger ju trots det.. kanske var det en genomgång som jag missade nu.. aff.
 men jaja.. kl 10 skulle jag iallafall vara på sjukhuset.. Idag på min lilla sjukhusvandring slösade jag 308 kr.. + mat för 48 =( Hann inte äta frukost nämligen, och jag var sjukt hungrig inför gympan ...


Den här bilden fann jag när jag googlade sjukgymnastik :)

Kom dit, gick och skrev in mig på sjukgymnastiken och betalade in 100 kr som det kostar (betalade en timme innan jag skulle vara där..), sen gick jag typ i hela sjukhuset för att hitta rätt till AK mottagningen.. där tog jag ett blodprov för waranet och mitt  värde låg på 2.9 så det var ju toppen.. sen skulle jag betala det, men det var i receptionen på norra delen av sjukhuset (jag gick in södra, och hade bara vart på södra ingången.. så fick leta som fan xD hahah..) och sen kom jag äntligen fram, där betalade jag 100kr för blodprovet och sen gick jag och åt en räkmacka.. därefter gick jag till apoteket och köpte medicin.. Waran behövde jag idag, det kostade mig 108 kr och seeeen gick jag äntligen till sjukgymnastiken och tränade i en timme.. That's my morning!
Hemma var jag kl 13.00 och sen dess har jag bara druckit kaffe och småpulat lite här hemma...

Idag blir en riktig fixardag med både städ och läxor.. självklart det vardagliga att laga middag också.. tänkte mig även sätta upp lite lampor osv när wiktor kommer så han kan hjälpa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0