Fixafixafixa, bio, fixafixafixa

..uuuh!
heheh. det var mer att göra denna helgen än jag trodde.. har fixat hela dagen (diskat 3 ggr, men eftersom det är typ stopp i avloppet så fylls hela vasken så fort, så man hinner inte diska klart allt. har väl ca 2 diskar kvar..) sen har jag handlat en kemibok, fixat med alla viktiga papper, gått och handlat, lagat mat(okej btw.. Wiktor lagade maten :), det blev svingott!)
Men jag har lovat er bilder och info om min första vistelse i linköping så såklart kommer det även om det finns miljoner grejer att göra.. men nu ska vi åka iväg för att gå på bio.. vi ska se Conan the barbarian.. (Y)!
hihi, hoppas den är awesome.. :)  minns den från när jag var mindre.. men dom har såklart gjort en film av den nu så ska bli spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0