HAHAH,idiotcamilla!

Seriööööst hahah. vafan?! måste bara berätta en sak.. innan jag fortsätter städa..

jag tror att jag skrev här i en gång om att jag testade en ny "kräm för att det inte ska klia efter att man har rakat sig" (alltså ben, armar, mellanpartierna osv)? OCH då skrev jag om hur JÄVLA HEMSK kärmen var.. Det sved utav bara helvetes jääääävlar när man väl kletade in det på vissa ställen. MEN då trodde jag att det var förmodligen pga att jag hade cuttat mig på de ställena.. Eftersom krämen är bakteriedödande för de bakterier som får det att klia..



meeen .. hahah nu när jag städade mitt rum så hittade jag den jävla flaskan ((som jag bara använde en gång.. det "brann" så jävla mycket i underlivet så jag tänkte fanimej aldrig använda den igen) och då läser jag. De har en fet röd pil på baksidan där det står om innehåll osv... "-> Can sometime cause "firing skin" in sensitive parts" .. KANSKE borde läsa att det var _normalt_ innan jag bestämmer mig för att rådissa krämen.. hahahaha...

jaaaja.. och ursäkta om det blev allt för privat men jag ville bara ge krämen en mer rättvis behandling än mitt förra  inlägg om den.. för om det STÅR att det ska hända/kan hända, så ska jag ju fan inte komma och klaga på det sen ... :P Måste ju vara lite rättvis mot krämen hahaha.. fan... måste städa vidare iaf, hoppas ni skrattade hellre än äcklades.. för jag menar come on? Vad är det för äckligt med att raka sig anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0