Im up!

heeeeeeeh. Dödens trött är jag. Somnade inte förens kl halv 11 endå, för vissa människor *hooooost!* inte förstår var "godnatt" innebär. Först ringde pappa, eftersom jag hade ringt han innan och då svarade klas... så sa jag att "säg till pappa att vi bara har gått runt idag, jag ska sova nu med så säg det också".. men det hjälpte inte, pappa ringde.
Iofs var det bra.. tillslut. Även om jag är trött nu pga det..
Och sen .. så ringde wiktor.. hade smsat "godnatt lägger mig<3" typ, men inte ens denna människa förstod. Så. han ringde med. Jag blev upprörd... Alltså.. Först blev jag lite tjurig.. för jag försökte somna och för att jag redan hade bestämt mig för att inte tänka på honom mer på dagen, sen blev jag ledsen, för då kunde jag inte inte tänka på honom.. och då saknade jag honom... grrr! och så blev jag superpigg..... Meeen afterall, it was worth it. Det var helt underbart med några telefonsamtal på kvällen :) <3



Så... jag måste iväg nu, skynda mig och fixa allt innan bussen går 7.15..
Idag är det klasstid, föreläsning.. sen matnatvard (samling med vår sektion typ..) till kl 13..där äter man väl lunch med skulle jag tro. efter det, vid 17, är det något som heter "Gasqueföreläsning".. får se vad det där är.. men jag vill hem mellan 13 och 17.. för kl 18-21 är det middag + förfest sen 21-01 är det nolledisco. Så......jag vill ju inte gå dit i mina jeans+linne liksom.. vet inte hur de tänkt där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0