Min älskade finaste vän <3

HAHAHa alltså VAAAAAAAAAAAADFAN?! hahahaha hur kan jag _inte_ älska min kirsty? HAHAH varje gång gör hon något som bara lyfter hela min själ med glädje. Även om hon bara skriver något gulligt så blir man svinglad. Men.. ibland kan hon få mig att garva riktigt sådär mycket, som jag bara gör med henne, genom datorskärmen.. HAHAHA.. Förfan <3 klantarsel jag älskar dig!






(eftersom jag inte har en mus, och "vänsterklick" inte fungerar på denna mousepadden kunde jag inte förminska/förstora bilden.. )
Om ni inte ser vad det står över det röda så står det
FAceplant på grusvägen ;( sista gången jag försöker mig på att motionera
hahahahaha<3 love it!

och den första röda jag underline-ade var hennes språk.. "Drunk and gibberish" (Y)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0