Mitt test failade.

Lagade precis mat (med extremt mycket hjälp från pappa xD.. vågar inte fritera pommes i en panna, och är inte direkt skillad på att steka antrecote så det blir saftigt och gott.. så pappa hjälpte mig) och nu är jag astrött.
Första dagen i skolan, den 16e, är från 7.45 till 22. Idag gick jag upp 07 .. tänkte att jag skulle ha ett eget test.. Om jag klarar att vara uppe från 07 till 22 idag utan att ta en tupplur, så vet jag att jag kommer klara första skoldagen. jag är nu astrött. och ska sova i 30 min.. sen ska jag fortsätta packa kläder och städa rummet.. runt halv 9 så ska pappa och jag övningsköra..

får se om jag skriver igen.. i hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0