påväg hem

Ufft. Skola 8-17 varje dag. Inte kul.. Jag glömmer bloggen hela tiden, sorries :(:(:(
jag har fan inte ens hunnit skriva om münchen given som var förra onssdagen.. Wtf liksom. Men eeeeen aaaaasviktig sak är att kirsty kommer hit imon :D omigosh!!! Jag längtar så mycket till den lilla filuren <3<3<3<3!
jag är så trött just nu att jag vill bara lägga mig på bussgolvet och be att ingen stör mig.... Hahaha
åh föresten! :D:D:D igår kom jag hem vid 18 som vanligt från skolan.. Och när jag kom hem så hade min söta wiktor gjort middag till oss :Dmin favvomat dessutom :D omnomnom! Han hade gått till Ikea och köpt en ungsform till flygande jakoben, och alla ingredienser I affären osv, sen hade Han gjort den och dukat det minililla bordet I köket och tänt mitt favoritdoftljus (Y) 
I was happy :)
nu måste jag strazx byta buss så jag skriver igen asap :)<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0