snabbinlägg..

Alright! det tar ett tag att veta hur tidigt man måste upp innan man måste iväg till skolan. Har alltid kört på 1h, 1.5h när jag bott här.. för då har jag inte ens kollat bussen dagen innan.. nu gick jag upp 1h innan jag behövde gå, och var klar efter 22 minuter.... så nu vet jag att jag _egentligen_ bara borde gå upp 45 min innan bussen går.. då har jag 35 min att fixa mig och 10 min att gå till bussen... toppen!
Bussen går 23 över 9 idag.. och måste gå härifrån 13 över, men tills dess vill jag gärna ha kollat lite i köket hur det ser ut samt att jag vill kolla igenom och se så jag har allting (nästan säker dock, jag bytte precis väska för att få plats med allt.. idag är det nämligen medeltids-sittning.. så har med mig kläder m.m. också)




Måste bege mig av, kanske hinner skriva ett inlägg innan sittningen börjar vid 18 iallafall.. förmodligen på lunchen.. min stora dator har cpat upp totalt, så nu sitter jag vid den lilla, där jag tyvärr inte har några bilder... menjaja...nästa gång blir det ännu sämre, en mobilblogg, så då kan jag int e ens googla fram bilder :P

idag är helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart väder btw ! :D och jag är glaaaaaaaaaaaaaaaad idag. Igår höll jag på att gråta av ensamhet, men I did not! Saknar så många människor.. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0