Stanford prison experiment

Tittade på filmen "the experiment" innan.. sen googlade jag lite dokumentärer som handlade om det riktiga experimentet.. galet ..
Aaaanyway........ har en bra sida för dokumentärer (hittade dock inte min dokumentär där..) om ni är intresserade av sånt :) Www.docuwat.ch :D

aja.. riktigt intressant är det iaf med psykologi... nu ska jag egentligen sova.. skulle sovit kl 22 idag hade jag tänkt, eftersom jag ska upp kl 7 imorgon.. men just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag för jag har försökt packa kläder.. det slutade med att alla kläder hamnade på sängen och endast ett fåtal är nerpackade... så nu måste jag rensa sängen innan jag läggerm ig.. good job Camilla, good job.. haha..



ufft. vill inte sova. men måste.. kl 8 imorgon är det riskutbildning för mig.. sen ska jag fortsätta med att packa lådor och städa mitt rum,adressändra, ringa preem ang. flyttlast osv.. fan vad sjukt.. om 10 dagar flyttar jag hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0