....Synd =/

Köpte ett par nya skor idag. passade väl ganska bra eftersom ett av min andra par har pajat.. i princip iaf. Mina underbara älskade kängor som jag köpte för inte alls länge sen.. de tvättade mamma så de blev helt konstiga tyvärr... är inte alls sköna att gå i,men dom är ju inte trasiga.. men aja...
nu ska jag iaf bara vara uppe i två timmar till sen slipper jag denna smått irriterande dagen som tur är.. innan jag nanar så ska jag duscha och se på en film.. :) Måste lugna mitt lilla sinne









åh. Jag kommer sakna alla så mycket när jag flyttar.. Mamma? pappa? aaah!! och mina fina bröder.. sen tillochmed hasses tjej (tillochmed-et lät som att jag inte tyckte om henne, men menar mer att jag brukar ju inte umgås med henne personligen), och mc.. jossan..fooooooooooooooooooooolk... men det är ju inte så att de dör iofs.. vilket är tur det ;P
Ska börja spara mina naglar igen. Jag är så mycket snyggare i naglar än utan.. en sån liten grej gör mycket på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0