The adventure is out there! :D

åh. heh. nu ska jag bara ha ett äventyr i jkpg. ska iväg till massa olika ställen nu. men sen så insåg jag att min rubrik passar ju mycket till mitt "nya liv" nu när jag flyttar. fan. det känns inte lika spännande att äventyra där man inte har koll :P haha.. aaaaah!! jaja.. det blir nog jättebra hoppas jag...



jag har en liten fin sak att säga.. jag känner mig faktiskt redo. det är inte så kaozigt just nu. just precis nu känner jag mig redo. annat blir det väl sen när jag väl packar flyttlastet.. heh.
har köpte en liiiten laptop också för 500kr (begangnad).. en acer nåntingnånting.. Superliten och smidig (Y).. ska bara använda den till anteckningar, almanacka och miniräknare ifall det behövs.. Tänkte först att Ipad hade vart nice.. men .. skriva på den? Nejtack. Måste isf köpa till ett tangentbord samt en liten "hållare" så den står upp och inte ligger platt ner..
Så en liten laptop passade bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0