vaaaaaaaaaaaaarmt....

puuuuuuufft! haha.. idag har jag inte gjort så jättemycket vettigt förrutom att jag var på banken..anyway..jag ska städa här hemma nu och fixa med annat så jag kan inte srkiva så mycket.. ska även träffa min roomie ikväll är det tänkt så jag måste duscha också.. hmm.. ööh.. trött är jag också.. aff! jag tänkte skriva något kul som jag tänkte på precis när jag ar ute med hundarna men nu har jag glömt det...äsch! fan. haha.. skriver ikväll :D



nu kom jag på vad det var! .. haha.. såg en film idag.. No strings attatched.. väldigt trevlig film :D med jossan såg jag den.. för henne mötte jag upp i morse :)... sen dess har jag bara typ.. handlat med pappa i någon timme eller så... nu blir det mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0