wish me good luck! :D

Är påväg mot körskolan nu för att delta I halkbane-óvningen :D spännande! Hoppas jag får godkänt...
idag flyttar jag. Hela vagnen är packad och hela rummet är Tomt ..

Inatt hade jag en jättehemsk dröm, men det var ganska bra för då vaknade jag I tid och var pigg :)
dröme om att jag, mamma och pappa körde genom en tunnel. När vi var halvvägs igenom så kom ett stoooort eldklot genom tunneln. Vi dog.. Sen tänkte jag I drömmen "snälla snälla vakna, jag vill inte dö, jag vill bara ha en enda till chans att sága hur mycket jag älskar Dom!" (mina föráldrar).. Sen vaknade vi alla tre upp och var helt svarta Av sot. Då kastade jag mig runt mamma som inte höll I ratten och grät och pussades.. Sen vaknade jag irl, och var inte sådär chockat livrädd som man kan bli, nej, jag var mest váldigt konstigt realistisk och tänkte "oj. Det kunde lika väl vart min sista minut. Vad konstigt det där kändes. Undra om man kan tänka någonsekund även om hjärta och hjärna är dött?"
sen somnade jag om I enjätte lättstörd sömn. Typ som att jag var vaken fast jag vilade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0