crapper!

Jag kan juint ha bilder på pappas dator =(
Imorgon ska jag till tandläkaren ..och förhoppningsvis idag så kommer vi handla massa julklappar och färga mitt hår.. jag vill det iallafall..
just nu ska jag dock bara vänta på att hasse hör av sig och under tiden fixa med min nya almanacka.. den 22a ska jag ta blodprov, 23e ska vi till släktingar för att ha en minijul ish.. och sen 24 är det julafton här hoss pappa och 25e är det julafton hos pappas bror.. jälar alltså..

jag önskar verkligen att jag kunde sätta in en bild här.. =( typiskt. Tänk er en fin fin fin fin fiiiiiiiiiiin skog med nyfallen snö på som lagt sig sådär perfekt på grenarna.. Så såg det ut igår när  jag, moa och nathalie åkte från olshammar.. så fint! :D
Man kanske är lite intresserad av vad jag har pysslat med under tiden som jag inte bloggat, typ tio dagar..? damn!


den 8e så var det torsdag.. Jag var.....extremt jävla nere. På torsdagsnatten vid 04 så bestämde jag mig för att det inte hjälper att vara ledsen. Vad som hjälper är att gå till skolan och get shit done. Kl 8 eller 10 skulle vi vara i skolan..tror det var att vi skulle vara 10 där. vilket innebär att jag ska upp 08..
jag hade satt alarm trodde jag. det var så att hela telefonen laggade upp när jag skulle välja alarm, så den startades aldrig.. Sen så hade jag för en gångs skull min telefon nära sängen och inte i laddaren.. men då tänkte jag "nej, vill inte ha den nära för då kommer jag bara stänga av larmet och somna om" så jag kastade bort telefonen på en klädhög..
så jävla idiotiskt. För alarmet var inte igång, inte heller ljudet på telefonen, men det gör inget eftersom alarmet ändå låter isåall. meeeeeeen nej. för då hade jag en så snäll och fin pojkvän som ringde mig 4 ggr kl 09..
oCH DET HÖRDE JAG INTE för ljudjäveln var ju av -.- och borta från mig. hade den legat vid sängen så hade jag hört vibrationerna och vaknat. förfan....

Nu måste jag gå igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0