mobilblogg

Jag ligger I sängen och känner mig alldeles ensam och iskall trots min fina donna jämte mig.. Jag sakmar inte bara närhet som jag får Av wiktor utan ikväll saknar jag min familj så mycket att jag blir ledsen.. Det hjälper inte Heller att pappa är I tyskland och jag inte kan ringa.. Åh :(

Det blir inga bilder för jag skriver från mobilen.. Kom hem ungefär exakt 22.00 och då ställde jag mig och lagade mat. Wok,nudlar,kyckling och hoi sin sås .. Åt inte så mycket men det gör inget, resten blir middag imon.. Imorgon ár jag ledig från skolan och då ska jag plugga och träffa Amanda och dricka te :) sen på kvällen är set "tackfest" för alla faddrar som höll koll på oss nollan I början Av terminen :)
Kommer dock inte supa, dagen efter har vi nämligen skola och en redovisningsuppgift som betygssätts.. Har en Smirnoff ice I kylen från min surprise till wiktor, kanske tar den och sen blir det cocacola rssten Av kvällen :) fast jag insåg att jag beställde cider till maten på festen.. Lol. Jaja, det är bara att ge bort den :)

jag längtar tills jag får ledigt och kan börja jilhandla :) vill egentligen slösa alla mina 10 000 på fin presenter till underbara människor.. Men jag måste ju betala hyran med..

hElgen har vart så himmla perfekt klockren på alla vis förutom att den slutade. Berättar mer om det imon :) ska försöka sova nu med min otroligt ones mage.. Har bórjat blöda igen för waranet.. Blödde först ur näsan på fredagsmorgonen och tänkte "tur att det baraär ur näsan och så liten mängd, sen så tar jag ju min lilla dos waran på fredagar så det är ju bra"
på fredagskvállen började jag Mensa typ -.- det är ju inte mens men ja, jag blöder ju downstairs iaf.. Skitirriterande och äckligt, sen gör det ont också :(

Sovgott iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0