Sometimes I would like to be just normal.

Vet ni vad? jag har ALDRIG i hela mitt liv vart arg över min situation. Jag har vart nöjd och jag har gillat det, hela min situation har gjort mig till den jag är.

Först nu efter operationen har jag börjat få de här negativa tankarna om min situation. Tänkte t.ex i förrgår skriva på fb att jag är SJUKT jävla trött på att jag blöder hela tiden och att det aldrig slutar, ÖVERALLT. Jag bet mig i dagen innan förrgår på nagelbandet och det slutade inte blöda förens dagen efter. ETT LITET jävla jack. Så fort man rörde det så började det blöda. Samt att jag fortfarande blöder ur näsan och downstaris det är så jävla irriterande och äckligt. men jag tänkte att "det kunde vart värre"och det är sant.
Samtidigt så igår, efter att jag tänkte skriva på fb, så såg jag en dkomumentär "svenskars hemliga liv" det handelade om 3 st olika sjukdomar. Och ja, jag kunde haft det värre.

men nu, nu känner jag bara att hela världen borde tycka synd om mig ändå. även om folk har det värre. Och jag önskar att jag aldrig hade mina jävla problem. fyfan vad jag önskar det.

ALltså. HAHA. jag har itne vart såhär ARG på JÄVLGIT Länge. och jag vet inte vad jag ska göra med min energi. jag vill inte slå hål i väggen som gabriel redan gjort. jag vill skrika, och det har jag gjort. jag har försökt lugna ner min energinivå men då bara brister jag ut i något jävla super-böl som låter som en jävla valross. jag försöker skriva argt och SLÅ i tangentfuckingbordet men det hjälper inte, nej det bara förstörde datorn. nu är capslock igång men den skriver smått (och datorn stannade upp ett tag och laddade osv. .det var wierd..) anyway fick mig iaf att tänka på annat. sen har jag försökt klappa donna och vara glad istället men nej. fyfan för det här.



förövrigt vill jag sova under ett varmt fluffigt täcke nu och inte vakna förens en dag då jag är glad.. alltså. seriöst. det här är så JÄVLA wierd. Jag har INGEN livslust alls?! hur fan hände detta. jag var JÄTTEGLAD bara för några timmar sen, jag var ASPEPP på läxor och jag hade världens energi. men nej. nu bara vill jag ..sitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0