Tandläkar-äventyr!

Hejhopp! nu ska jag snart till tandläkaren.. Antar att dom kommer skälla på mig som vanligt =( ..
Sitter hos pappa nu.. dagen vet jag inte vad den bär med sig, kanske ytterligare en runda på a6.. förmodligen kommer jag iallafall att fixa min nya almanacka och planera in lite skit.. Slog in julklappar här igår tills midnatt.. massssssssa superstora paket till sysslingar och kusiner hahah.. cute med leksaker :D

Drar inte igenom min kaos-fredag nu eftersom jag måste gå snart och jag vill ha med alla jääävliga detaljer, så jag drar den inte ens i stora drag ;P

har btw sovit asgött i soffan! Fast vaknade med lite jobbigt klistriga ögon och halvt krasslig hals, det suger. men nu ska jag ut i det iskalla vädret så halsen ändras väl snart och blir lite uppfriskad ;D

ja, ingen bild. sitter på pappas dator som sagt>.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0