-Duktig-

Miwh! jag har städat. Och vet ni vad förresten?! jävla träning... När jag böjer mig bakåt får jag ASONT i magen =( hah. men den ser iofs tränad ut idag såg jag i morse när jag klädde på mig.. men kan vart för jag inte ätit något hahaha...anyway ska packa ihop lite böcker till David nu.. Som jag ska lämna till MC i stan och få min mumsiga choklad hon har köpt! Intressant.. Vaniljchokld??.. Hmms.. Hoppas jag gillart! ;D

aja ni får någon random bild för att inlägget ska se mindre jobbigt ut ;)

Sarah: Dont have time to translate .. =(



Jag och micke.. i 7an? 8an tror jag.. KAANske 9an men jag chansar på 8an..
Sööööt pojk haha <3 han var alltid så snäll och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0