28 views/dag.. eller 42 views per dag?

Kollade precis mina sidvisningar.. om man tar 90dagar bakåt och kör snitt på det så blir det 27,8 pers/dag vilket är ca 28 pers/dag. Om man bara tittar på 30dagarsintervallet så blir det 1008/30 vilket blir 33,6..Vilket avrundas till 34pers /dag..
Men om vi tittar på det senaste tiodagarsintervallet istället så blir siffran 462/10 = 46,2 ..vilket blir 42 pers per dag.

Skillnaden är fan 42-28 = 18 pers. SE vad man kan fiffla lätt. Jag säger ju hellre att jag i snitt har 46 pers som kollar min blogg varje dag än 28, right?..

Men ah. tänkte bara visa er lite.. vet inte vad jag ska göra just nu ändå..
Kan ju visa er ett par snygga(och asdyra) skor iallafall :)






Kompensera för min lilla längd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0