Ambåge, INTE boob.

Pfft! jag fick liiite panik när Wiktor visade mig en video jag la upp här ganska nyligen och i slutet ser det ut som jag flashar min boob. Seriöst så trodde jag ett litet tag på att det kunde vara min boob, men så tänkte jag på hur jag låg i videon, och insåg att jag låg på min arm .. vilket gjorde att det i slutet av videon BORDE vart min armbåge.. så jag fotade min armbåge för att se om den kunde likna en boob. Det kunde den som tur var. herregud HAHAHAHA

Videon:---- Kan såklart inte ladda upp den. jävla röv vad jag hatar när det blir så -.-
Länk till videon iaf..





Armbågsbild!




jag har ganska spetsiga armbågar som kan förmodligen mkt väl se ut som en nippel om armbågen är lite röd, vilket jag tror den blir om jag ligger på den ett tag o.0.. MEN JAG säger inte att jag är HUNDRA procent säker. men nästan .. För jag ligger alltid under täcket med nästan hela mig heeeela tiden för det är så JÄVLA kallt och jag fryser så mycket.. men ja.. jag är iaf nästan hundra på att det var en armbåge, inte en boob. Men jag ska ärligt erkänna att jag blev fruktansvärt panikslagen ett tag innan jag tänkte på vad det kunde vart HAHAHA




For my dear sarah! Hah.. Ive got this vid of me and my dogs in my bed.. and at the end of it, it looks like im videotaping my boob. but it wasnt my boob, it was my elbow, therefore the pictures to show my thesis.. Hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0