Beautiful Weahter on Valentines ^.^

Iwh! :) Idag är jag glad. Inte för det är valentines. Utan för... Himmeln är så vackert målad.. Rosa och ljusblåa, mjuka toner..

Nu ska jag snart bege mig till Willys. Och handla jävla tamponger... Igår när jag la mig vid 02 så insåg jag "OH MY GOD!!!!!!!!!! TÄNK OM DET BÖRJAR BLÖDA I POOLEN!!!!" (på träningen) Så .. Jag fick slå på datorn igen, kolla willys öppettider och fixa en snabb jävla reservplan..

Så willys it is!
Sen träningen, sen apoteket (måste ta ut den som sänker blodtrycket mest av alla), sen sjuksystern och sen vidare ner till stan där jag ska hitta nagelstärkningsmedel.. :)

Hittade en fin bild på ett par naglar.. Så.. detta är mitt mål.Något liknande iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0