Chill hos Boris

Kom precis hem.. har en hel del att göra.. fixa iordning mitt rum, dammsuga, kolla utbildningar, duscha, gå ut med hundarna, fixa hela garderoben, borsta tänderna och käka osv innan jag somnar, ringa annika, träna ytterligare en timme och lite annat småfix.

Ska dock börja såhär hade jag tänkt:
0. Ring annika
1. fixa och dammsug rum
2. fixa garderoben
3. gå ut med hundarna
4. träna
5. duscha
6. kvällsmat, borsta tänderna o.s.v.


Var helt awesome hos boris.. vi gjorde väl mest ingenting förrutom käkade mat... haha.. men jag tyckte om att komma bort en liten stund, fast nu känner jag mig såklart ännu mer stressad hahaha.. Fail men still nice shit

Här får ni en random bild på boris ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0