En uppgift kvar.

Har till den 15e på mig kl 23.59 att göra klart engelskan.. Nu har jag bara en uppgift kvar. men en riktigt seg dum jobbig uppgift.. nu ska jag chilla med lite himym.. har jag städat idag..? Hmm let me see. Nopes! Ops! ;)

Wellwell.. inte så farligt.. plockade undan liiiite saker.. men ah... vet inte alls vad jag ska skriva om ;( ni får en halvny bild istället



Jag & Ting någon gång i vintras när vi skulle till bongo.. eller hade vart där.. HAha.. han är så söööt människa.. <3
Ser ni hur han böjer sig för att jag inte ska se så liten ut? HAHAHAHAHA <3
Förövrigt kommer han hit på lördag, ska hjälpa han lite med matten :)


kanske inte ska se himym? utan the usual suspects? hmmmm.... jaja vi får se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0