Godmorgon, för andra gången ;)

Ufft! Ställde mitt larm på 14 innan jag gick och la mig vid 9.45...Vaknade 08 från början men ringde sen soc och sen blev det massa allmänt prat med pappa...

Soc sa iallafall "vi behöver ett läkarintyg på att du inte kan jobba med vad som helst", precis som AF sa. Så idag ska jag ringa sjukskötersketanterna och be dem informera doktorn...

öhm... Ja just det.. hade jobbiga drömmar idag om tim.. det sög.. jag är verkligen concerned about him... aff..

Oh.. mer idag? Tänkte packa ihop tims grejer och även städa mitt rum.. herregud det är sån liiiiten yta så det krävs inte mycket för att det verkligen ska vara KAOOOZ i heeela rummet...

öhm.. vet inte vad jag ska skriva mer..? Så jävla segstartad idag.. Dricker te och sitter vid pappas dator bara för jjag inte ska fastna vid min och skita i att städa.. hah.. har egentligen bättre diciplin än så, men grejen är att jag MÅSTE inte städa idag, eftersom ingen kommer hit eller så, MEN.. det ser verkligen illa ut...


Eftersom pappa har massa sötabilder på Megs valpar (Ebba är den på bild två med blå scarf och på den tredje bilden)datorn så tänkte jag att ni får sånna =)








TITTA!! Hon ser ut som en liten tjock söt björn här som liten, äre konstigt att jag ville spara henne eller?! Alla bara dissade mitt förslag om Ebba, men fick sen ha kvar henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0