God"morgon"

Heh . Gick upp för en halvtimmme sen typ.. sitter  just nu och spelar onlinepoker. Det går ganska bra ;D..

Tänkte bara berätta att jag lever, är lite segdeg efter alkoholen ..glömde iaf min kamera hos oliwer så jag måste upp dit och hämta den, tills dess får jag vara sparsam med info om kvällen.. haha..

Hursomhelst.. Pappa tyckte inte vi skulle städa idag. Utan gå upp 8.30 imon. Good luck chuck? Seriöst. Gått upp 15 dom senaste dagarna..haha... kanske dygnar? eller så städar jag röven av mig idag och slipper imon? vet inte, får förhandla och kompromissa ;) ahah...


Ikväll blir det nog lite gin rummy med familjen. Dooooooooooooooock, skriver några gånger till idag lite senare .. måste packa massa kläder och sen handla sötgrejer tills ikväll oooooch även hämta kameran.. sen städa? och plugga?!?!? AAAH hinner inteee..

Blir såhär...
1. packa 2.plugg asen whateverrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0