Helgaktiviteter!

Just nu ska jag gå upp, dricka KAFFEEE (I rly need).
Sen ska jag borsta tänderna, leta upp festkläder, städa i mitt rum, plugga lite engelska, rensa kameran....
Tror inte jag behöver duscha.. mitt hår känns fräscht.. men måste titta i spegeln med haha
Vid 7 blir det fest på öxnehaga hos Oliwer och jag får äntligen träffa hans niceiga tjej..



Istället för en tråkig vanlig bild på en fin kaffekopp med kaffe så valde jag den här.. Jag gillar den haha..<3
Så.. Har mycket att göra på 4,5 timmar.. haha.. Better start doing it..


På lördag blir det bara städning avl ägenhet (inför visning) och även matte med Ting och lite eget pluggande. Måste verkligen plugga... jävla dumma uppgift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0