Jag är duktig! (egoboostar mig själv. HAH!)

Okej. hatar bilden. men skuggan är nice vid mina ögonfransar. men anyway haha.. Jag är bäst! (fan vad lätt man känner sig bra av att träna. HAHAHA. stört. )
men gissa vad..? jag har ett glas cola bredvid mig.. heh .. Döm mig inteeee!! >.<



Men för att jag inte gillar svetthårbilden så får ni en suddig bild som jag gillar mer så jag boostar mig själv mer ;(




Oh btw! Jag gjorde en träningsmusiksspellista (okej.. heh. Tränings-musik-spel-lista om man failar med ordet. heh.) Och jag är NÖJD . Nu ska jag träna mer.. UUURk. men skriver mer imorgon (alltså efter tolv HAH!)

Kom på en viktig sak jag ska göra imon. Ringa socialen!! dom har ju bara öppet 8.30 till 9.30 med telefontid.. så måste upp tidigt.. blä!

Har börjat gilla min ryggtavla, den var inte så nice innan när jag var skinny som fan.. men nu har jag iaf.. something there (Y)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0