Jag fattar inte ...?

okej. HUR FAN i helvete har 65pers tittat på min blogg igår och det vart 141 sidvisningar totalt?

Det var inte direkt att jag var extra aktiv eller nånting sånt.. what the fuck säger jag..

Ah anyway, trevligt.. Ännu trevligare om folk också stannar och fortsätter läsa haha..

Tänkte ta en outfitbild idag eftersom jag kände mig as snygg .. meen sen kom jag på att utstyrseln var ju extremt vanlig.. Svart tisha (lite urringning i ryggen) och ett par jeans.. No more no less, men jävlar vad jag såg bra ut ändå..
Tror det beror lite på min mage som är nytränad.. brukar alltid bli lite mer spänd efteråt och finare hahaha..

Förövrigt så har jag börjat käka vitaminer varje morgon.. en sån där "enomdan" för att stärka mina naglar och även mitt hår.. på tal om att vara "nyttig" (aka ta hand om sig HAHAHA. failslacker milla)  så kom jag på att jag ska träna lite nu, se ännu mer himym och sen försöka sova.. Är orolig över stuffs så får se om jag somnar.. ville egentligen sova för två timmar sen men kändes dumt att göra det just vid detta tillfället..




Gooooooooooooooo Milla! Bara lite magövningar, stretchningar och några armhävningar sen är jag done for today!
Måste även borsta tänderna. Fan vad jag gillar att ta hand om mig själv när jag väl orkar, då känner jag mig duktig typ HAHAHA.. Imon blir det förövrigt läxor utav bara helvete, sen party utav bara helvete ^^ Och såklart får ni massa fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0