Jag saknar min penis ;(

Hah. alltså, elena ^^ hahaha.. elenispenis... Så underbar människa seriously! Snäll, ärlig, bra värderingar, skööön helt enkelt.. Och motiverad och ambitiös. Nice shit  ;D

Kommer btw besöka dig till hösten heh. lite sent kanske men jaja ;) jag har inte råd innan dess.... suger ju men that's life..

Elena om Bikiniproblem!:
STAAAAAAAAAAARKT plus till bikini nr 7 ohh världens snyggaste bikini!!! FYYY du frestar mig med, synd att de är så dyra :(:(:(

Svar: AWwww NICE att du gillar den så mycket! Precis lärt mig att det mönstret heter paisley haha.. Men jaa >< dom är ju det....



However, idag ska jag plugga och städa, som jag skrev förrut.. Kom hem för någon timme sen från träning + arbetsförmedlingen + affären ^^.. så nu är det engelskaaaa och dum jävla städning som gäller..

Imorgon, fredag, så kommer Tim hit runt ett och hasse runt halv fem.. På kvällen är det fest hos ollon och då får jag ÄNTLIGEN träffa hans jävla UNDERBARA flickvän.. Seriöst haha hon är så fett rolig, söt, charmig, glad, snäll och nice!! ^.^

För det så får ni en gammal bild på Oliwer <3



Fina oliwer i skejtparken..eller.. park? nej.. lokal.. HAHA.. FINA UNGE! Glad över att du hittat en normal tjej MEEEN fett lack över att du slutar skolan när det är FUCKING 4 månader kvar med typ 3 veckors ledighet totalt OCH DEssutom helt jävla slackeraktigt inför studenten..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0