Jävla stark äckelmat.

For real. Jag har gått med på att äta sushi, EN GÅNG TILL. bara för att se hur ihelvete det smakar om "man äter äkta sushi" (vet inte om jag gjort det innan.. typ lite take away på en mack? XDDD)

Och då ska det vara wasabi och soya tydligen. jag hatar stark mat. Och därför även wasabi. MEN... Jag tänkte att det inte är så hemskt som jag minns.. Idag skriver david till mig att det är "Jättegott!!!" woho tänker jag. Sen.. vad skriver han sen?!?!

D: ja, det kittlas i näsan o de känns lite som huvet ska expoldera (om man har mkt), sen går det över o de känns himla skönt

C: ..................................
jag tror itne vi reagerar likadant på stark mat
gillar du stark mat i vanliga fall?
ALLSÅ nu fick du mig att bli rädd =(=(
vill inte ätaaaa

D: är du lite modig kan du ta en klick wasabi stor som ditt lillfingernagel
din*
C: kanske><.. ufffft

D: come on you pantsy


Hur kan den där "att huvudet ska explodera" EVER vara något bra?!? =(

Fuck you sushi, FUCK yooou! I will eat you like the motherfucking rawfish you are!! ><



Du tror du är så god, looking all fancy and shit!! men nej, u aint! men jag ska ändå äta dig för du är så ful =(

Okej. Heh. Detta inlägget är för att stärka mitt självförtroende idag när jag går ut och möter den fasansfulla sushin ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0