KFUM? Ting? Boris?

Tror jag drar till KFUM lite senare idag..längesen jag skejtade. men dunno dom kanske har börjat ta betalt för att gå in i skateparken?.. kan ju iallafall åka förbi och se.. det är så himmla fint väder just nu så vill bara göra något..


Men ska iallafall ringa upp Ting och kolla om vi skulle plugga eller inte..
Sen ska jag ringa boris och se vad som händer hos honom.. Lite sugen på supernintendo och mitt vill ju fan inte starta...-.-


Always look on the bright side of life ♥
Lyricsen OCH sången är så bra... älskar lättheten och även lyricsen såklart..
"Life's a piece of shit, when you look at it! Life's a laugh and death's a joke, it's true!"
(...)"You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!"

Nä usch bara asbra tbh. Nu måste jag stiga upp ur min säng herregud...




Öxnehaga.. <3 Båda bilderna är utsikt från öhaga.. Kommer nog aldrig sluta gilla öxnehaga.. jävla ghettolovin' men seriöst.. var toppen där. Tror dock inte jag vill raisa mina kids där sen trots att jag blev uppväxt där..
Minns när jag, klas, hasse, mamma och pappa satt ute på ballkongen och tittade på blixtar som slog ner i vättern. Vi satt där i filtar och hade popcorn och verkligen stirrade, hela tiden genom "åskattacken".. det var så jävla mysigt... <3
Man såg så jävla långt från våran ballkong med.. uff. vad nice.


Fan vad jag lätt glömmer hur fint Jönköping är. Hela bymarken ser ut som grekland för mig.. Om man åker båt i vättern när himmlen är svart.. Och alla dessa jävla fina ljus uppe på berget, precis som när jag åkte båt i grekland.. Underbart. Fattas bara delfiner som hoppar vid fören..

Och sen...Rådhusparken? Min love för den är typ gone.. Iofs har dom gjort om en jävla massa där nu.. dåligt.



Och vättern. FINA JÄVLA VÄTTERN<3... Det här är ändå på Oset, där man inte FÅR bada egentligen p.g.a reningsverket.. men SE VAD FINT ändå ;(.. Fan vad lätt det är att glömma hur fina saker runt omkring sig är..


Älskar hur jag råkade få med det söta paret på bilden och den lilla ensamma fågeln i himmeln.. <3




Och PIREN!! jävla PIREN jävel<3.. Tillochmed på vintern får jag en mysig känsla av stället..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0