Köttfärspaj!

Omnomnomnom! Det var god mat idag :) Dock... jag orkade inte äta alls mycket. Nu är jag svintrött dessutom så ska lägga mig i en halvtimme och vila.. Om inte elena hinner komma innan den halvtimmen har gått, för då kommer jag såklart vakna.. Men ah.. När jag vilat så ska jag fixa naglarna och sen träna.. Och så kommer elena under dagen också :) nice nice! Skriver senare .



Mitt och pappas "mästerverk" xD




Förövrigt så vill jag visa er en cool sak som jag fotade härom dagen :D



Ser ni något speciellt?

Jag säger som den kloka apan i lejonkungen "TITTA NÄÄÄÄRMRE!"


Vi har små modellbåtar stående på en "hylla ish" och solen lös så det blev reflektion på köksskåpen, varje gång en bil åkte förbi så drog skuggan åt höger och det såg ut som båtarna åkte :) !! awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0