Miyavi

Just nu håller jag på att rensa i musikmappen. HEEEERREGUUUD vad mkt jävla filer jag hade där.... aff..
Anyway, tänkte berätta att jag hittade lite miyavi. FUCKING ACE :) Hur hade jag glömt lilla snyggingen? omg vill äta honom ;(

Btw hah.. Lite över 17 000 objekt slängde jag och pappa innan, nu kommer jag kolla hur mycket som ligger i papperskorgen efter jag har rensat mina dokument, bilder, musik och videos.. haha.. ohmyohmy..







ÄT MIG DIN SNYGGING ;(

Btw kan ju gratulera till att han har fått en söt liten son :) Miiwh! Det berättade min lilla kinapuff Tingting till mig.. haha :)

Nu ska jag fortsätta rensa! Musik är fan segast att rensa.. man minns inte om man gillade låten eller inte. Har sjukt mycket att lyssna igenom .. blööö! men man kan ju iaf rensa bilder samtidigt som man lyssnar på musiken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0