Now I know..

Vet hur jag ska slösa min dag idag... Ska läsa om utbildningar.. jag glömde berätta för er. jag är inte längre säker på vad jag ska läsa..
Varför? För det känns osäkert med spel och programvaruutveckling.. man måste vara skillad, vilket jag säkert kan bli genom att lägga ner hela min själ i plugget, vilket jag alltid gör. MEN!! det är en...osäkerhet ändå. För jag kan inte ta ett vanligt jobb bara sådär om jag nu skulle bli av med mitt programmerar jobb, eftersom jag helt enkelt inte är kapabel till det rent fysiskt... NÄ JAG VET INTE. orkar fan itne. rövfitta....



Tim sa Marinbiolog?? alltid tyckt det är coolt men jag är ju rädd för vatten.. sen har jag fel på lungorna så skulle inte få dyka ändå.. suck.
Kanske ska göra som Elena sa ändå och åka till Iran med henne och få en rik kille så jag slipper jobba ?HAH IDIOT. .. Hon berättade att hollywood frun Montazami har en iranier till man.. ahah elena så jävla kul är du.. <3


Och förövrigt så har jag bestämt mig. Fick The Ark låten heh. Wiktor hjälpte mig. Och ja den är bra! men inte så bra som jag hoppats.. Refrängen är ju helt klart betydligt bättre än verserna.. men ah..




Sarah Sorry. Im to fucked up in the head to start translating for you this time. Im just so pissed of and angry today.. Sorry hun.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0