Nudism?

Idag skrev tim till mig (efter att han fattade att jag fortfarande bara sitter i morgonrock och klockan är över fem...) att jag verkligen inte gillar att ha på mig kläder typ.. vilket jag insåg är jävligt sant..
Så tänkte jag "men va? är jag en nudist??" så tänkte jag att hur FAN definierar man det???
men sen så gick jag in på ne.se och fick fram det här:

naturism, nudism, livsstil som utmärks av praktiserandet av gemensam nakenhet. Rörelsen startade kring 1900 i Tyskland och Schweiz och började spridas till andra länder efter första världskriget.


Verkligen inte vad jag tycker!! Jag är helt enkelt bara en lazy jävel som aldrig orkar klä på sig trots att jag fryser så mycket.. hahaha



Tog en bild som jag fått från MC som skulle representera lata halvnakna folk.. men ah.. Kan väl lika väl berätta den historian också.. hah.. Hon hade fotoprojekt i skolan för några år sen och skulle ta en bild som liknade denna.. Jag fick bli hennes modell .. Jag sög. Enligt mig iaf. Bilden blev.. stel ><..Hade ju iofs inte sett orginalet då men MC dirrigerade så fint (stavning??) .. ah.. stelt men ah.. mc älskar den så ..  MC, dedikerar denna till dig <3



Btw HAHA alltid när jag ser den här bilden så tycker jag att ljuset i hörnet ser ut som en fin rumpa och själva hörnet skuggan är rumpspringan =( hur dum i huvudet låter inte jag nu? HAHA men for real. Om ni gör sådär lite "ofokusering" med ögonen så ser det ut som ljuste bildar en rumpa! ><. Mc höll inte med mig när jag sa det till henne igår



Tim wrote to me today, after realizing that I was just wearing my robe, that I really dont like to wear clothes.. And I was like "yea, thats true" in my mind.. But then I thought.."what the fuck? Am I a nudist? and how is that even defined?"
I went to a hompage that was like an encyclopedia. There it said something like this:
"Nudism is a lifestyle. Its mainly purpose is that people are naked together. blabla started in germany blabla"

Im not a nudist! >< Im... well haha.. Im just a lazy fuck that doesn't take clothes on if Im not leaving my house or waiting on someone to arrive here... HAHAHA.

-Picture one-

Ah.. I choose this pic to symbolize lazy people that doesnt get dressed.. haha.. but I can tell you the story about this picture.. Ive got it from my friend MC .. She had this homework for school.. She needed to take a pic that is simillar to the one over the text.  And I got the privilige to be her model. HAHAHA. I was so bad. Atleast what I thought, but not MC.. I think the picture of me is very very stiff but MC was happy with it.. She was directing me on how I was suppose to stand and look and so on.. And here is the results

-pic two-


ANd hahaha btw.. The light in the corner of the wall, I always imagine it like an ass. Really!! Just LOOK AT IT! The light and the dark corner.. The dark corner is the asscrack .. Can you see it? And the light parts are the buttcheeks.. haha. well. Im pretty fucked up, aren't I? ^^


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, kom på mig själv med att "kisa" för att kunna se rumpan på väggen...

2011-02-24 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0