Ofräscht...

Nä.. Nu orkar jag inte gör mer läxa. Så istället ska jag gå och handla något jag inte har köpt på mer än fyra år.. Bindor / tamponger. Och "SAY WHAAAT?!?! Har du slutat med dina minipiller?! :O Vill du bli gravid?!?!".. Hah. NEJ.
Jag bara blöder... randomly.. Förmodligen p.g.a. waranet så jag får väl se till att skaffa nånting.. Fan vad obehagliiiiiiigt. Do not want.



btw vafaaan ska det vara så dyrt för?! Galet. Kondomer och bindor/Tamponger for free säger jag!

Men hah. Nu när jag tänker på det. FAN vad skönt att inte ha mens. Minns vilket jävla mensmonster jag kunde vara ibland. Jävlar. det gjorde ju SÅ FRUKTANSVÄRT jävla OOOONT! man kunde inte ens ställa sig upp ibland. Och RYGEN- JÄVLA RYGGEN fan vad det inte var nice.. Usch! glad som fan att jag slipper det...
Även om jag inte hade haft pojkvän hade jag nog gått på piller..

Nä fyfan . Stackare med mens .. Eller ah. Vissa känner ju inte ens av det jävla fuskpellar... Ochvissa är värre än mig och spyr osv.. Shzzle..

Och btw VARFÖR ska alla jävla mensreklamer vara så glada?!?!? man är INTE glad när man har mens? HAHA. Och så har dom alltid totalt vita byxor. Jävla idiotreklam. Dö ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0