Om helgen!

Aaaaah! Grejen är såhär.. I helgen var en "ta hand om dig själv-helg" .. Så brydde mig inget om stressiga och "viktiga" saker i helgen.. Tim sa till mig att man bara ska ha kul, att man ska ta hand om sig själv och njuta och ha kul, för då mår man bättre.. Och ja, det var det jag gjorde.. I fredags bjöd jag hem wiktor och jossan .. På fredagskvällen spelade vi risk och bakade kladdkaka, glodde på film och drack och hade skoj helt enkelt..
Snubben som skrytit mest om hur bra han var, åkte ut först. Hoooost!!!... Pappa vann.. attans><



Jossan stannade hela natten haha.. Vi kollade på en skräckfilm och seriöst hon var livrädd.. stackarn.. Ska btw se på filmen senare ikväll, för jag tyckte den var så dålig så jag la mig och vilade istället under halva filmen.. men ööh... På lördagen skulle jag och wiktor ut till Harrys för MC ville det, men det glömdes bort.. Hon ringde inte heller så jag hade ingen koll hahaha, vilket gav oss idén att bowla, men allt var redan bokat så... blev väl bara ... chilla hela dagen typ.. glodde väl på någon film med..
snart ska jag iväg till Oliwer för att träffas :) Ska bli kul.. Han är så kär så vi kan nog babbla lite tjejsnack typ ;) haha gulligt!!

imon tränar jag igen.. kl 8.45.. Men skriver lite senare istället.. Ska fixa naglarna nu, sen duscha och sen åka till Oliwer och sen se skräckfilmen.. Förövrigt!! Såg precis Pireates of the caribbean 4ans trailer.. Kommer ut 20e maj, blev sugen! meeeeen... snyggtjejen är ju inte med mer =(.. Synd. trodde iallafall hon skulle vara med lite..





Ah.. Hmm.. The thing is...This weekend was a... kinda "take care of yourself-weekend" for me. I didnt care about any "important" things, anything that makes me stressfull, I just ignored. Tim told me a while ago that I just need to take care of myself, just have fun, do what makes me joyfull and I will feel a lot better.. And that's exactly what I did this weekend.
I invited Wiktor and Josefin, on friday we played RISK and baked! :) Yum yum yum! And drank a lil bit, talked and just had great fun..

-pic of RISK board game -


Josefin stayed at my place all night long, we watched a horrormovie and she was soooo freaking scared haha poor girl ! <3  Im gonna watch that movie later tonight, I thought it sucked so hard so I just fell asleep instead.. The acting that the actors put on, was really terrible.. aah well, anyway.. saturday then.. Wiktor and I was suppose to go to harrys because MC wanted us there, but since we forgot and she forgot, it didnt happen ;D and then I thought we could go bowling, but nah, it was all booked up.. Instead we just chilled and watched some movies.. But we woke up very late on saturday since we stayed up all night watching this terrible horror movie..Soon Ill go to oliwer to meet him.. :) It will be fun! I hope..He is so in love right now so we might get to talk a little girltalk ;D I love it! Its cute! :D

Tomorrow it's monday and Im gonna work out again at 8.45.. sucks but.. gotta do what I gotta do! Ah No! doesnt suck .. its the pool workout! Im gonna bath in a hot pool. Nice :D Ill write here a lil bit later on, gonna go do my nails now and then take a shower and drive to oliwer then again when Im home im gonna watch the movie.. BTw!! I just saw Pirates of the caribbean 4 trailer. Nice! ;D I wanna see it now>< but the cute girl from all the other movies isnt in this one,, crap =(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0