Pärlsocker Vs. Cocos på en negerboll


Af. Jag och en vän disskuterade vad jag skulle skriva om i bloggen, Så sa han cocosboll så visste jag inte vad det var. Var tydligen negerboll. MAN SKA INTE ha fucking cocos på negerboll.. Så ni får ta del av vår konversation.. haha..








- Camilla says:
Fan vad dött. har inget at blogga om ;((( säg något!

Wiktor | says:
kokosboll
eller du ville ha något att blogga om

- Camilla says:
kokostopp<3
ja...
vad är en kokos boll btw?

Wiktor | says:
kör ett stycke om kokosbollar kontra kokostoppar?
=)
negerboll

- Camilla says:
det är PÄRLSOCKER på dom
annars äre fan FAIL.

Wiktor | says:
nej!

- Camilla says:
DU ÄR KASS.................

Wiktor | says:
PÄRLSOCKER PÅ EN NEGERBOLL SUGER!
-.-

- Camilla says:
NEJ. FUCKING COCOS PÅ EN NEGERBOLL SUGER!!!

Wiktor | says:
åt faktiskt en sån idag för de med kokos var slut
eller nej, jag åt inte hela
tog en tugga
sen lät jag den ligga

- Camilla says:
DU ÄR FAN SÄMST

Wiktor | says:
-.-

- Camilla says:
HUR FAN KAN DU
OMG.
Du är dryg.
;(
Ska man vara tjock ska man fan vara det ordentligt
ge mig ett motargument
PLus att det är godare.
Så ..
Då kan jag blogga om det istället..

Wiktor | says:
hur kan du tycka att det är godare?!

- Camilla says:
om du HAR några argument din pussy
Det är SÖTARE
vafan tror du
-.-

Wiktor | says:
ja men vafan
det är för sött!

- Camilla says:
Finns inget som heter så.

Wiktor | says:
kokos är så mycket godare
tar fram chokladsmaken mer
<3

- Camilla says:
Ööööööh
SMAKAR ju inte ens choklad mkt
smakar kakao och kaffe
wtf
KAKAO smak vill man INTE ha upplyft

Wiktor | says:
JUST FÖR ATT DU ÄTER MED PÄRLSOCKER

- Camilla says:
för det är fuckign starkt

Wiktor | says:
noob ;<

- Camilla says:
NEJ!
Du suger.

Wiktor | says:
du kan stoppa upp ditt pärlsocker på valffritt ställe  

- Camilla says:
Jag väljer munnen
Du kan stoppa din dumma cocos i arslet ;( du får inte välja

Wiktor | says:
stoppar gärna kokos i arslet än pärlsocker i munnen!
kanske var att gå för långt? XD

- Camilla says:
... HAHAHAHAHAHAHAHa
Ja


Tummen upp:


Kommentarer
Postat av: Kirsty

Hahahah. Mobbad konversation. alla vet att det ska vara kokos på, att du ens ifrågasätter det ?! wth!? googla det. Grundreceptet är med kokos, det är bara för att barn typ ska äta det som man häller på ÄNNU MER socker , för i receptet står det ju inte häll i sjuttioåtta slevar socker redan :P socker på socker är för sött :P

2011-02-03 @ 00:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0