Pigg och icke glad..

Trots att jag bara sovit från 4.30 till 09 så är jag pigg. Dock är jag inte direkt peppad... Jag känner mig snygg idag men det hjälper inte upp när man ser all jävla snö som verkligen stormsnöar utanför.... Igår var det ju så vackert väder.... varför inte idag? :(
Också, jag tycker det är jobbigt att ta alla mina piller på morgonen..
Idag tog jag en halv kopp (liten kopp) te för att värma upp halsen, jag hade ont... Och sen tog jag ett stoooort glas vatten till alla mina piller. Nu, efter att ha slängt i mig det på morgonen, har jag SVINONT i magen. Man ska fan inte äta på morgonen -.-  Totalt så har jag 8 piller/pulver att slänga i mig på morgonen.. aff det blir mycket vatten i min lilla mage ><

Dessutom..... Vaaaaaaarje morgon när jag går upp så snyter jag mig, nu för tiden iaf.. Varför? För min näsa blöder på natten.. Pga waranet tror jag. Och på morgonen är det kouagulerat blod .. Fast mest i höger borre av någon jävla fucked up anledning. Men detta räckte såklart inte idag.. Nej. Utan jag blödde även downstairs ?! WTF liksom....... -.- och det var ju inte "mängder" som mens, men det gjorde ändå ont .. Och nu vet jag vad vissa tänker, men det är inte så att "jag har hållt på igår" -.- utan det blöder helt enkelt totalt utan anledning...


(creepy bild:S vet inte varför jag tycker den är så fruktansvärt obehaglig.. blä!)


Och ytterligare!! Jag har fått en finne (en ond finne, annars spelar det ingen roll imo) mitt i pannan. Happytimes.


Och med alla dessa brister ska jag nu gå och träna ;) Pappa skjutsar mig om typ 45 min..
Tills dess blir det engelska :)
Idag ska jag stäääääda och plugga.. Imorgon kommer tim och hasse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0