"Såhär ser jag ut när jag suger av dig-posen"

Imorse när jag försökte slippa engelskan så fotade jag ju som sagt massa egopix och andra små saker.. Då kom jag precis på en pose som min vän Camilla har döpt så fint.
"såhär ser jag ut när jag suger av dig-posen" Alltså, taget en bit rakt uppifrån. HAH. idiotiskt men roligt <3 min humor!




Och en VIKTIG SAK! Mc protesterade på mitt förra inlägg. Det var INTE en stor snopp som var 15 cm. Nej. Utan medellängd. Detta kollade vi även upp såklart för att kunna bekräfta. Hon hade rätt.
HÄR kan ni läsa om penisens medellängd (i ej erigerat tillstånd, annars är det 60% mer tydligen) om ni scrollar ner till nästan botten på sidan.
Så. Mamma ska klippa mitt hår i en numera kallad snopplängd. En snopplängd är 15cm.
Mc började skratta, och undrade varför just en snopp kom upp som referering till 15cm? MEN VAD fan annars seriöst?... En halv linjal är det enda, men då är det ju inte EN SAK liksom. Så .. en snoppslängd. vad mer är 15cm som ni bara kommer på sådär vips?


Nu måste jag verkligen sova. vill inte fucka upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0