Svar på kommentar. + Egomilla på bussarna..

Elena om Hittade en bildmapp..(BILDBOMB!):
SHIT vad duktig du är på att fota :O:O:O !!! det visste jag inte... jättefina bilder

Svar:  Taaaaaaaaaaaaaaaaack penis! <3 Nu blev jag glad<3


Wiktor om En dag med jossan..:
du, den ser lite bränd ut...

Svar: Du, stfu. :)


evelina om Ingen matematiklärare.. Dock klippt håret:
hej, fin blogg! :)
min vän tävlar i en sång tävling, skulle du vilja vara så snäll och lägga en eller fler röster på henne?
alla som röstar får en länk ikväll, vore skitgulligt!
http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=137#/rosta

Svar: Tack. Såg detta lite sent.. sorries..><




Blir btw ingen himym ikväll.. Ska bara duscha nu och sen sitta och chatta.. jag älskar det.. när man har någon att snacka med dvs.. annars äre väl ganska worthless om man bara pratar om strunt..
Hmm vet inte om jag skrev detta.. Skulle göra det för några dagar sen men tror jag glömde..

När jag åker buss... så sätter jag mig helst och oftast framför en plast "skärm" som finns på vissa platser.. Varför? för det reflekterar. Så jag sitter och stirrar på mig själv hela jävla bussresan och tänker "fan vad jag är snygg" och ja, detta är sant. Jävligt.. insane. HAHA. men det är distraherande och jag slipper försöka undvika folks blickar eller annat.. ibland kan det bli så jääävla stelt på en buss av sååå många olika anledningar.. Så jag sitter hellre framför en spegelbild och fokuserar. Älskar om det står någon med svarta kläder framför skärmen, för då blir reflektionen bättre ^.^haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0