The big awesome surprise!

Haha. For real. What the fuck? kan typ fortfarande inte fatta det.. haha.. åkte iväg till Oliwer och jag visste att han hade en present till mig från Belgien.. När jag kom dit så var Stoffe och Tobbe där med.. Chillade och spelade kort och drack lite :D

Men så knackar jag iallafall på, oliwer står där asglad "HEEEY!!! ;D" och det blir big huggies och sen går jag vidare ut till köket, där alla alltid är.. Men madde, ollons mamma, hinner ut innan det och hälsa.. också huggietime.. men sen går jag in i köket där sitter stoffe och vi hälsar med.. Tobbe står helt stelt rakt på köksgolvet och jag fick för en sekund för mig att han var arg på mig.. men sen... ser jag något litet svart bakom ryggen på honom..

Jag går liiite åt sidan .. börjar gaaaaaaaapa sönder och typ utvidgar ögonen som fan tydligen.. Så ser jag.. DAM DAM DAAAM!!!! Sarah står bakom tobbe :D HAHAH HUR JÄVLA AWESOME?!?!? Jävlar sarah.. haha fan vad hon har lurat mig i någon vecka nu sen dom kom hem från belgien.. hahahahaha herreguuuuud. Men jävlar vad glad jag blev hahahaha jag började skrika "VAA?!?! HAHA VA?!? for real vafan VAAA HAHAH ÄR DET SERIÖST vafan när kom du hit blablabla " ungefär, och hon fattade ju inte eftersom det var svenska hahaha men jag bara fortsatte.. hahahaha
FA NVAD UNDERBAR HON ääääääääär! hahahahaha....





HAHAHA.. for real. what can I say.. Sarah if u read this blogpost, please ask oliwer for translation hahah Im to tierd to translate right now. But u should know, u rock !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0