Träning!

Pufft. Nu ska jag träna.. Hade tänkt köra det här för magen idag, testa och se om jag klarar av det, SÅKLART inte så snabbt som den snubben gör det.. hahaha.. men aah varsågoda att se :D


Ouh! Jag brukar inte göra sånt här med att "vinna grejer" på nätet, för jag tror alltid det är fejkat.. Men en kompis till mig kör på en sak som jag hoppas på att han vinner. SÅÅÅ pallar ni hjälpa min fina braiga bosni vän allex så gå till länken och gör alla steps :)




Tänkte även svara på lite kommentarer =)
Im just gonna answear some comments Ive got on my blog


jennie om Nudism?:
Haha, kom på mig själv med att "kisa" för att kunna se rumpan på väggen...
(haha, I just caught myself trying to make my sight blurry, so I could see the ass on the wall)


Svar: HAHA men det fungerade eller?:D

Answear: but it did work, didnt it?!:D


Jennie om Skönhet?:
ja du är verkligen vacker! Jag fullständigt älskar ditt hår!
Det bästa med dig, är att du är vacker men inte fåfäng och ignorant, som de där tjejerna man tyckte illa om i skolan för de var snygga och visste om det - och var elaka! ;(
(Ye, u are really beautiful! I completely love your hair! The best thing about u tho, is that u are beautiful but not idle and ignorant like these girls in school you usually dont like because they were beautiful and they knew it - AND were mean! ;( )

Svar: Åååh TACk!  Haha, eller hur !! jag gillar inte heller sånna folk, usch!
Answear: Aww.. Thank you! I know! I dont like those girls either.. blah!


kirsty om Hah. Vakna till sånt här <3:
:) kärlek vettu!  (love, uknow :))

Svar: Jag vet.. <3 Åh. Finaste

Answear: I know <3 Greatest one on earth.

Puff.. Im gonna train now.. Go to this link, if u wanna watch what im about to try out today.. HAHA wish me good luck, Ill prolly suck and not make it as good as this dude on the vid..


And, If you would like to help my friend get some nice free gear to his computer.. Go to THIS link and do the different steps :) He is pretty awesome, and deserves it!







Pic of Jennie ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0