Träning...?

Aff. har tagit en riktig funderare på mitt träningsschema idag. Och funderade på vad FAN jag kan göra för något? först verkade det omöjligt utan ett gym eller någon som peppar mig. Men sen kom jag på massa fina jobbiga fittiga träningsuppgifter (döda mig.... ;( ).. Så vad kom jag på för jobbiga grejer??


mjölkpaket som hantlar.. Var min första tanke. Herregud HAHA Jag är verkligen.. störd.. anyway.. göra vanliga bicepsövningar och axelövningar...sen
Situps . Som jag inte ens kan göra. Nej for real. Kan inte. Är för svag. HAHa.. Så jag stoppar alltid fötterna under soffkanten eller liknande...
Armhävningar vilket jag förövrigt är JÄVLIGT imba på. Iaf förr. HAHAHAH. för typ tre år sen. så vi får se hur det går ;)
magövning som jag gör på gymmet. Vet inte vad jag ska säga om den. cp övning men fungerar. Enklare än situps;)
stabilitetsövning. som jag förövrigt också gör på gymmet .. vet inte hur jag ska förklara den heller. man står på alla fyra och sträcker ut höger arm och vänster ben, drar in dom mot mitten igen och ut igen sen byter man till vänster arm och höger ben och gör likadant..
Rygglyft (heter det ens så?) man ligger iaf på magen och drar upp sig med nacken typ? HAHAHA fast förmodligen med ryggen men ah.....
lite jogging/ snabb promenad. Iaf så kinderna blir röda och man blir liite varm.
Upphopp. JAG HATAR dessa jävla upphopp, men tydligen får man shysst rumpa och lår.. HAHAHA..
sitta 90grader med benen. även denna pissövningen hatar jag. Så jävla svår. Men ah..
springa med höga knän. Helt okey övning för mig inget asjobbigt..
Göra den där "foten mot handen övningen" som dom alltid gör i aerobics filmer? ;D. Denna övning blir fett simpel för mig eftersom jag är så stretchig i benen så behöver inte nes böja mig för att nudda handen på foten..
ligga ner och "cykla" med benen. Gillar den här.. Relaxing på något vis och tränar magen så det är nice.. men mitt golv är fett kallt så får väl fixa det på något sätt..
SKEJTA <3  fungerar ju dock bara när det blir vår (jättebra benträning) .
tims mag-grej när jag flyttar ner dit..han har någon maskingrej som man kan lyfta sin överkropp med hjälp av mage och ben tror jag.. störd grej men fungerar bra.
boxning(?inte säker på denna). tim har en säck och handskar men dunno.. hatar boxning. Plus att säcken hänger så jävla långt upp för tim är så lång ..
Sen får man ju verkligen inte glömma att stretcha i slutet..

Kom även på "dansa" HAHAHAHAHA. YE RIGHTTT haha..  jag kommer stå ensam i mitt rum och dansa? tänk er den jävla synen. Nej. jag tänker inte dansa som träning. Men vill ut och dansa nu bara för det.. aff.



MC, du vill inte lära mig? Du lärde mig ju en piruett (stavning..?) en gång :D som jag förövrigt glömt nu men ah...

Så.. Jag har både armar, mage, ben , rygg och ..inget mer . Haha. vad ska man göra mer? kan inte sånt här. har fan aldrig tränat i hela mitt liv.. xD sååå.. ah. HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0