Värdefull dag!

Ååh. Hatar att sitta hemma en hel dag utan att göra NÅGON jävla nytta what so ever. Vilket har hänt extremt mycket nu på senaste tid..

Men idag.. Idag har jag gjort massor med grejer :)

Dagen började med at jag stod utanför willys och köade in till att det skulle öppna ( HAHAH. låter illa. yep) för att köpa tamponger, efter det så åkte jag till sjukhuset och gjorde maaaaaaaassa saker (skriver om det sen)..
Efter sjukhuset blev det in till stan en snabb sväng för att handla nagelstärkningmedel .. blev en del andra grejer också hah. och sen.. då kom jag hem. och då vill pappa och hasse att jag ska ut och åka igen.. Hasse ska köpa ny mobil. Så in i bilen och ut till a6.. Haha.. men det var nice vi hittade iaf en mobil..



Nu ska jag plugga och fixa mat snart, fast skriva om sjukan först.. hah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0