What have I done...?

Aff. nu börjar jag redan ångra mig. HAha. Jag och en vän bestämde oss igår för att vi ska träna 6h/vecka. just nu tränar jag bara 2h varje vecka. Höh. döda mig? ;( Och vad är anledningen? träna inför bikinisesongen HAHAHA OCH HUUUUR jävla o-milligt låter det? Jävligt omilligt.. men what the fudge, jag vill fixa till min mage lite och så... jag älskar ju att äta (heh. ), detta vill jag gärna ha kvar. Vill kunna äta söööönder och endå se bra ut.. Så... Det är vad jag ska göra ;D

Nu blev jag mer peppad ahah. vet ju vad målet är iallafall..
Mitt främsta mål är alltså att få äta.. HAHAHA.. och vännens motivation är "se snygg ut på stranden (H)" typ.. HAHAHAHA aja <3.. Fan vad illa...


Tänkte leta upp en bild på mig när jag tränar, eller iallafall ha träningskläder. Vet ni vad ? AV ALLA mina jävlar tusentals bilder. Så har jag ingen sån. HAHAHA!!! jaja. Lycka till camilla din jävla dumjävel som gav dig in på det här..
Men har även en liiiten till motivation.. och det är att se min vän plågas.. HAHA! ;D




Frågan är ju dock.. hur fan ska jag träna? Jag har ju inget gymkort direkt, och absolut inte råd att köpa det såååååå. Ska göra hemövningar! Får väl använda mjölkpaket som hantlar, låna hem yogaböcker ("ÄR DET TRÄNING?!?!?" well I Say: FUCK YOU! hahaha låt mig träna på mitt ojobbiga vis (A)), göra lite mag och ben övningar som går på golvet.. Situps armhävningar och sånt där jobbbbbbigt. Usch. Nu blev jag omotiverad igen. HAAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0