Zämzthhh zöhmn

Seriöst. Jag har sovit SJUKT jävla cp kassdåligt idag.. fy!!! Vaknat typ 5 gånger av telefonen, en gång av pappa och en gång för jag hade ont i handen och jag låg på den wierd.. två gånger av drömmar och en gång av att jag frös.... STÖRANDE jävla skit .
OH nej juste .. två gånger till med, för det lös in i rummet för mycket .. Det är nog därför jag har så jävla close-tö-migrän-anfall.. För mig blir det alltid att "ytterst" av allt man ser så blir det lite blurrigt och blixtrar mycket ljusare där så fort blodet pulserar... sen får jag lite huvudvärk och sen, (om jag inte lägger mig och sover eller har FETT JÄVLA TUR att det går över av sig själv), då kommer det någon timme efter..

Så vad jag borde göra är helt enkelt att sova mer. Men.... jag känner att jag har massa viktiga saker att göra.. vilket jag inte har.. men hmm.. Och elena kommer sen idag! =) Så borde kanske göra så jag är utvilad innan hon kommer? Men samtidigt om jag sover nu kommer jag inte kunna ställa tillbaks dygnsrytmen...

Vad jag tänker nu är helt enkelt att jag lägger mig i trettio min sen när det blir värre och suddigheten och allt kommer mycket mer nära "mitten" av vad man tittar och "blixtrarna" blir värre och huvudet gör mer ont...






I've slept so bad.  I hate this. Honeslty wtf? I woke up 12 times tonight... One that was acctually meant to wake me up.. Five times I woke up cuz of the phone...One of them was meant to wake me up.
The other times I woke up was 2times because nightmares (one wasnt even a nightmare. I just woke up!??!) and one because dad woke me up, one becase it was so cold in my room, one time cuz I lay wierd on my hand and it hurted, and also two times beacuse of the birght sun shining in my room....

Honeslty. What. The. Fuck?

Ive got this migraine attacks now.. Not the real stuff yet, but close to.. My head aches and my eyes are slow moving, hurting everytime I move my eyes and whenever my blood flows through the head, it makes my eyes flash .. Almost like if u have too high bloodpressure and u can feel it in ur eyes, u know?
As the blood pumps through, ur sight gets dark ?
Dunno if u ever had that.. ahha.. well anyway..

I want to go to bed, but that would mess me up even more.. If I go to sleep now, Ill never fall asleep this evening/night.. that sucks. But sleeping always helt my nausea =( aff...  
and my friend Elena is coming here today, I want to feel better til then.. But... Cant do that if I dont sleep.. Argffh fucking dilemma!! >< 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0