Broken inside.

AAAAAAAABOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Pallar inte mer. jag har gråtit nästintill varje dag sen nån gång tidigt i december.

Ja. Man blir knäckt på insidan. Du är inte precis ensam ditt pucko. blööööööööööööööööööööööööörgh.
vill bara fixa allt elelr skita i allt. fett annoying. sen imon är det fixasönder här hemma inför visning ochplugga. great fucking shitholepissjävlakuk.

AAAAAARfhhg?! "jag visar inte att jag är kär"?!?!?!?!? JAG ÄR väl fan aldirg sån om jag inte hade vart kär . cpigt. ohmygod.tillochmed hans ifna nya bästa darlingvän emma kan jhu förhelvete intyga det. ÅÅÅH!!!!!!!!!!"!EWPGJREOIGJROIGJRBGB

nä nvm. Jag orkar inte. Ska läsa en jävla skriv handledning...........

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Hujedamej! Det låter inte som att du go o gla! Antar att det är lite kärleksproblem??! Det är mycket jobbigt!!! Speciellt när man inte har något att riktigt ta på och misstron till varandras känslor infekterar hela relationen. Då vet man ju till slut inte vad man vill själv. Det är svårt att vara ärlig mot sig själv också MillaMolla. Kramar till dig. Hoppas det löser sig så du blir go o gla - kexchoklad (är gott!)

2011-01-15 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0