Gott nytt år, allesammans!

Alright, hur firade jag nyår? :)
På förmiddagen och sådär så höll vi på att renovera och arbeta här hemma med vår lilla bostadsrätt..
Mot kvällen så lagade vi nyårsmat (typ.. julmat haha!) med familjen, åt nyårsmaten med familjen och sen duschade jag lite snabbt.. Jag och tim skulle iväg till min fina vän Emma :)
Vi kom dit runt halv åtta och stannade bara till halv elva..

Det hände en liten incident hos Emma som gjorde att Tim ville hem, så vi åkte helt enkelt hem. Fick skjuts av Elias & Elena.. Även Johnny och Sandip åkte med oss hem, för att spela lite uno och sen vidare till en till fest som var hos Lova..



Emma & Elena <3




Jag & Emma <3 (BTW mina BEN där? ser dom inte toppen ut? :P Så vill jag ha, lite köttigare, lite mer vältränade, så som dom ser ut på bilden.. haha inte spinkbenen orvar...)



Elena, Elias, Nadira & Tim <3



Fina ting ting & jag! ;D



Hursomhelst så var det extremt kul och mysigt hos Emma, tills den dumma grejen hände.. men åååh vad det var mysigt att träffa alla igen! :D Bäst var det nog faktiskt att träffa Elena, Sandip och Nadira (ironiskt nog.. xD). Jag brukar vanligtvis inte tänka så mycket på Nadira men när jag fick träffa henne igen så blev jag glaaad :) Ting hade jag ju träffat bara några dagar innan annars hade jag nog blivit superglad över att se honom också :)

Vi dansade, pratade, drack och åt godis typ.. ^^ No more, no less. Men gör man det med fina personer så blir det toppen!


Snygg-Elena <3



Hahah, samone & jag <3.. Samones pattar väger verkligen mycket, man ser ju hur mosad jag blev ;( hahaha<3



Sandip och jag <3.. haha ååh sandip är fan toppensnubbe for real!


Elena sa "se söt ut!", lyckades jag?;D HELL YEAH.. haha nej men aah.. mina ögon ser inte direkt söta ut, mest trötta ;D



Samone, Emma, Jag, Ebba & Nadira <3. Cpbild. men yeye



På Lovas fest blev det mysigt chill typ, sen gick vi ut och brände av tre raketer samt tittade på alla fina fina fina som smälldes i himmlen.. Vi stod uppe på ett berg i huskvarna (vad är det som inte är berg här egentligen?:P den lilla centrumbiten vi bor på typ...) så vi såg massa där uppeifrån. Såklart glömde jag kameran just när vi skulle gå ut. idiot^^ Så det blev inga bilder på raketer tyvärr..


Tim, Becca & Lova :)



Hasse :) <3 bästa bästa bror



Hanna!:D awesomebrud!




Rebecca körde moonwalken och försökte lära oss andra ;D hon var grym hahaha




Seeeeeeeeeeen . Min nyårsoutfit. Awesome. FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN KLÄNNINGEN <3!!
Silvriga smycken till, toppen!











Kommentarer
Postat av: Emma

jag sväär sexiga bilder på dig:D

2011-01-13 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0