Gym för första gången på någon månad ..

Puuh.. har ju vart vinteruppehåll och sen har vi haft två träningspass som jag missat av olika anledningar..
Idag var det jobbigt, men inte så jobbigt som jag förväntade mig efter så långt uppehåll... Det är sjukt, man känner sig alltid så slimmad precis efter träningen, som om allt mini fett man har bara har poffat bort.. Men jag tror det mer är att musklerna är lite spända, att den lilla extraenergin man hade försvann, man kom igång på morgonen och inte bara slöar.. Då kanske man helt enkelt ser mer slimmad ut ?;D

haaha.. Nu ska jag pluggggga sönder hela dagen så ni får faktikst ingen mer uppdatering tror inte jag ;( Sorries. Men måste fan naila min första tenta i hela mitt liv, tycker ni inte det?..


Får fram det här när man söker på stolpdiagram på google.. hah. nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0